Agenturní kancelář - Generali pojišťovna a.s.


Toto není oficiální prezentace Generali pojišťovna a.s.

Napište nám

Zadejte prosím součet těchto čísel:2 + 1 =

Asistenční služby Generali Assistance

 

Pro koho je asistenční služba určena?

Při sjednání pojištění na dobu neurčitou klient získá pomoc, je-li na smlouvě vymezeném území vozidlo nepojízdné v důsledku havárie a pokud vozidlo patří do jedného z těchto kategorií:

  • osobní a užitková vozidla s celkovou hmotností do 3,5 t s maximálně 9 sedadly včetně místa řidiče,
  • nákladní vozidla s celkovou hmotností nad 3,5 t.

V případě vozidel, jejichž stáří bylo ke dni počátku pojištění maximálně 11 let od data výroby, získá zdarma pomoc i tehdy, je-li vozidlo nepojízdné v důsledku poruchy.

Základní asistence pro osobní a užitková vozidla zahrnuje:

  • příjezd asistenčního vozidla a pomoc asistenční služby za účelem zpojízdnění vozidla,
  • odtah nepojízdného vozidla,
  • zajištění a uschování vozidla,
  • náhradní vozidlo po dobu 24 hodin.


Asistenční služby za příplatek

Nadstandardní asistenční služby Generali Top Assistance nabízíme jako doplňek základních asistenčních služeb pro osobní, užitková nebo nákladní vozidla do stáří 11 let při vstupu do pojištění. Roční pojistné pro osobní a užitková vozidla činí 500 Kč a pro nákladní vozidla 900 Kč.

Sjednat si je mohou, kteří uzavírají na dobu neurčitou:

  • pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla,
  • pojištění allrisk (havárie + odcizení),
  • havarijní pojištění.


Výhody asistenční služby Generali Assistance

  • je k dispozici 365 dní v roce, 24 hodin denně na telefonním čísle:221 586 666 (z České republiky) a +420 221 586 666 (ze zahraničí)
  • je bezplatná (v rozsahu odpovídajícímu sjednané smlouvě o pojištění mot. vozidel).
  • čerpání asistenčních služeb nemá vliv na výši bonusu.
  • centrála asistenční služby umožňuje komunikaci v českem jazyce i ze zahraničí.
  • zajistí Vám pocit bezpečí na cestách.